Produktem to nekončí: Jaké služby od nás obdržíte v rámci objednávky?
Pro nás, jako pro menší rodinnou firmu je důležité, aby naši zákazníci byli spokojeni s našimi produkty a službami které nabízíme. Již v posledním článku jsme vás informovali o tom, jak pro vás balíme objednávky do ekologických obalů, které jsme v počátcích poctivě vybírali tak, aby splňovaly všechny naše podmínky a požadavky na ekologické a kvalitní balení. V tomto článku vám chceme přiblížit, jaké služby můžete využít v rámci objednávky našeho lněného oblečení a jaké varianty vám nabízíme.
Co ale následuje po zabalení objednávky, aby se co nejrychleji dostala do vašich rukou? Balíčky expedujeme ze skladu, ze kterého je odesíláme směrem k vám. Tento sklad můžete naleznout překvapivě v našich milovaných Krkonoších. Vzhledem k charakteru rodinné firmy nám s expedicí obvykle vypomáhá právě naše rodina. V případě velkého objemu zásilek neváhá s výpomocí i naše babička, které tímto děkujeme.
Víme, že každý zákazník preferuje jiný způsob dopravy či platby. Právě díky tomu se trvale snažíme nabízet co nejširší paletu možností. Co se týče platby, nabízíme pohodlné uhrazení objednávky bezpečně a jednoduše online, skrze platbu kartou, a to přes Apple Pay, Google Pay či Shoptet Pay. Dále lze objednávky uhradit i skrze bankovní převod. Celý proces funguje velmi jednoduše. Po vytvoření objednávky vám na e-mail zašleme její potvrzení a pokyny k platbě, které obsahují variabilní symbol a číslo bankovního účtu, na který máte platbu zaslat. Pro zjednodušení a eliminaci potenciálních chyb lze také využít QR kódu, který v bankovnictví načtete a ten za vás automaticky údaje vyplní.
V závěru předáváme celý balíček dopravním společnostem, které jej dle požadavku zákazníka doručí. Nabídka dopravců je u nás opravdu široká. Objednat si tak můžete balíček přímo ke dveřím či na výdejní místo dle vašich preferencí. Vybrat si můžete mezi dopravci DPD, PPL či Zásilkovna.cz. Zásilky na výdejní místo jsou obvykle doručeny do druhého dne od expedice. U doručování na konkrétní adresu se dodání může zlehka prodloužit na 1-2 dny od expedice. Dopravce vždy s dalšími kroky o převzetí a možnosti vyzvednutí či dodání zásilky informuje pomocí e-mailu a sms. DPD navíc 100% kompenzuje emise CO₂ spojené s doručování, čímž nám pomáhá snížit celkovou uhlíkovou stopu našich produktů, včetně expedice k vám. Proto se z naší strany jedná o preferovaného dopravce.
Pokud se vám nepodaří správně zvolit velikost, nabízíme také výměnu oblečení zdarma. Balíček jednoduše znovu zalepíte a pošlete zpět přes Zásilkovnu nebo Českou poštu. Někdy se tak stane, že se nám použité ekoobaly vrací zpět. Ty, které se nám v souvislosti s touto službou vrací nadále, využíváme při naší interní logistice pro dopravu materiálu a výrobků mezi naším skladem, švadlenami nebo návrháři. Výměna velikostí je u nás velmi snadná. Stačí zaslat oblečení na naši adresu a my následně odešleme novou, požadovanou velikost.
Pokud je navíc potřeba nějakých oprav, vztahuje se na produkty záruka, při které opravíme nedostatky a nedokonalosti v co nejkratší časové době a produkt poté zašleme zpět zákazníkovi. Pokud navíc zákazník požaduje jiné úpravy, jako je například zkrácení nohavic, stačí si tuto službu přiobjednat na našem webu a poté postupovat stejně jako při výměně, tedy zaslat nám produkt a my vše opravíme a zašleme zpět dle požadovaných úprav. Pokud máte nějaký starší kousek, který už má svá nejlepší léta za sebou, ale nechcete se s ním rozloučit, rádi také vdechneme těmto produktům nový život a pokusíme se je za předem schválený doplatek opravit, aby je bylo možné nadále používat.
Je pro nás také důležité, aby se každý zákazník cítil při objednávání oblečení dobře a byl si jistý svým výběrem. Právě proto se pro vás také snažíme pokrýt kvalitní zákaznický servis, kde je našim cílem reagovat vždy co nejrychleji na vaše dotazy a požadavky ohledně objednávek, produktů, materiálů, plateb, doručení a všeho, co vás zajímá. Zastihnete nás jak na e-mailové adrese info@cleanwear.cz či na Facebookovém nebo Instagramovém účtu, kde se vždy dočkáte odpovědi v co nejkratším časovém horizontu. Pokud si tak stále nejste něčím jisti a potřebujete se nás na něco zeptat nebo nám třeba jenom napsat recenzi na naše produkty, neváhejte nás kontaktovat.